Skip to main content

Ceník služeb 

Orientační ceny grafických prací 

Níže uvá­dě­né ceny jsou mini­mál­ní a neob­sa­hu­jí polož­ku za poskyt­nu­tí opráv­ně­ní naby­va­te­li k výko­nu prá­va dílo užít (licen­ci).

Corporate design 

Znač­ka, včet­ně manu­á­lu vizu­ál­ní­ho stylu

od 15 000 Kč

Kom­plet­ní vizu­ál­ní styl firmy
od 30 000 Kč
Výroč­ní zpráva

od 10 000 Kč


Cor­po­ra­te design

Propagační grafika a tiskoviny 

Inze­rá­ty
od 1 500 Kč
Letá­ky
od 2 500 Kč
Pla­ká­ty
od 5 000 Kč
Bro­žu­ry

od 7 000 Kč

Kata­lo­gy, časopisy
od 15 000 Kč
Iko­ny, pik­to­gra­my, jed­no­du­ché gra­fic­ké prvky
od 1 000 Kč

Pro­pa­ga­ce a reklama

Webové stránky a eshopy 

Webo­vá vizitka
1 strán­ka (základ­ní infor­ma­ce o fir­mě, kontakty)

od 3 500 Kč

Webo­vá vizit­ka Plus
1 strán­ka (infor­ma­ce o fir­mě, nabíd­ka slu­žeb, kon­takt­ní for­mu­lář, kontakty)

od 6 000 Kč

Web více­strán­ko­vý
Gra­fi­ka na míru, WordPress

od 15 000 Kč

Eshop W
Gra­fi­ka na míru, Wor­d­Press + Woo­Com­mer­ce – men­ší esho­py do 5 000 produktů

od 35 000 Kč

Eshop P
Gra­fi­ka na míru, Presta­shop – střed­ní esho­py do 15 000 produktů

od 60 000 Kč

Eshop M
Gra­fi­ka na míru, Magen­to – vel­ké eshopy

od 90 000 Kč


Webo­vé stránky

Hodinové sazby 

Saz­ba, retu­še, úpra­vy sca­nů, korektury
1 000 Kč
Obra­zo­vé mon­tá­že, nároč­né DTP práce

1 500 Kč

Pro­gra­mo­vá­ní

1 700 Kč

Sprá­va webů
1 000 Kč

Hodi­no­vé sazby

Předplacené tarify pro správu webů 

Aktu­a­li­za­ce RS sys­té­mu webu, modu­lů a šab­lo­ny (1× za měsíc)

350 Kč

4 hodi­ny prá­ce / měsíc
3 200 Kč
6 hodin prá­ce / měsíc
4 700 Kč
8 hodin prá­ce / měsíc
6 000 Kč
10 hodin prá­ce / měsíc
7 200 Kč

Před­pla­ce­né tarify

Další služby 


Dal­ší

Cel­ko­vou cenu za gra­fic­ké prá­ce roz­dě­lu­je­me na tři základ­ní položky:

Grafický návrh

Tato cena vět­ši­nou zahr­nu­je nákla­dy vyna­lo­že­né k pre­zen­ta­ci návr­hu. Veš­ke­ré gra­fic­ké návrhy jsou výsled­kem tvůr­čí prá­ce. Cenu pro­to sta­no­vu­je­me pod­le nároč­nos­ti zadání.

Provedení definitivy

Tato polož­ka bývá vel­mi indi­vi­du­ál­ní a liší se zejmé­na nároč­nos­tí a roz­sa­hem prá­ce. Obsa­hu­je část­ky za veš­ke­ré prá­ce a úko­ny nut­né k dosa­že­ní rea­li­za­ce zakáz­ky od odsou­hla­se­ní návr­hu do před­lo­hy k tis­ku (tzn. pro­ve­de­ní korek­tur tex­to­vých i obsa­ho­vých změn poža­do­va­ných kli­en­tem, více­prá­ce, defi­ni­tiv­ní počí­ta­čo­vé zpra­co­vá­ní, pří­pad­ně náhled a kon­zul­ta­ce, post­scrip­ty, pře­dá­ní digi­tál­ních dat do lito­gra­fic­ké­ho stu­dia, make­ty apod.).

U někte­rých typů pra­cí, kde lze nároč­nost a roz­sah prá­ce před­po­klá­dat, lze sta­no­vit pau­šál­ní cenu za polož­ku (kus, strán­ku apod.), pří­pad­ně cel­ko­vou pau­šál­ní cenu za zpra­co­vá­ní zakázky.

Cenu za pro­ve­de­ní defi­ni­ti­vy lze také účto­vat hodi­no­vou sazbou.

Udělení licence

Výši ceny za udě­le­ní licen­ce urču­je podo­ba udě­lo­va­né licen­ce. Licen­ce defi­nu­je zejmé­na územ­ní půso­be­ní a způ­sob roz­ši­řo­vá­ní díla, u peri­o­dic­kých děl pak také počet kusů pro jeho prv­ní a dal­ší vydá­ní, vytvo­ře­ní jazy­ko­vých muta­cí apod. Ved­le těch­to fak­to­rů může výši ceny za udě­le­ní licen­ce výraz­ně ovliv­nit také význam kli­en­ta či spo­le­čen­ský dopad zpra­co­vá­va­né zakázky.


Obchodní podmínky 

Posky­to­vá­ní slu­žeb a dodá­vá­ní věcí v oblas­tech gra­fic­kých návrhů, vizu­ál­ní­ho sty­lu, rekla­my, web­de­sig­nu, on-line apli­ka­cí, mar­ke­tingo­vé­ho pora­den­ství a zpro­střed­ko­vá­ní vč. zpro­střed­ko­vá­ní licen­cí jiných auto­rů apod. se řídí násle­du­jí­cí­mi vše­o­bec­ný­mi obchod­ní­mi pod­mín­ka­mi.

Obchod­ní podmínky